Jump to content

Traders Pit - Episode 175 - Torsdag 25.11.04


Pirelli

Recommended Posts

  • Replies 116
  • Created
  • Last Reply

GOD - ja, er vel umulig å se i krystallkulen her.

 

Likevel, når selskapet har gått til det skritt å antyde mulig nye låneopptak for videre drift, så burde de også komme med litt om fremdriten i sin bestrebelse på dette.

Link to comment
Share on other sites

Jeg fikk ikke noe MEC, den gikk fra meg, det ser ut som tilbakekjøpet av JIN er i gang igjen, dette kan bli gøy.

Jeg vil handle litt CRU, ikke det samme å sitte utenfor nå, spesiellt ikke når de skal til russisk mafia, He he

Link to comment
Share on other sites

Synes rapporten til NOI ser fin ut.

 

Nedbetaling av gjeld går greit.

 

Ny oljepris etter Brent Blend gir allerede 11 dollar mer pr fat.

 

Ca 9000 fat pr dag i produksjon,

 

Men produksjonen i october/November er i underkant av 7000.. PGA problemer med D3...

 

Shit :) sitter med 160k..

Link to comment
Share on other sites

Jeg blir så frustrert over OTR aksjen. Alltid når den er i siget skjer det noe.

 

Etter Hilton da den var på god vei kom madrid terrorangepet. Så kom det beskjed om at Q3 installasjonene var utsatt og etter god driv i går så kommer beskjeden om at en av grunnleggerne av firmaet selger halvparten av aksjene sine(dårlig tidspunkt spør du meg).. Men det hele er frustrerende! Den må snart sette fart der hvor den hører hjemme...

Link to comment
Share on other sites

Gratulerer med MEC Pantera!! :wink::wink:

 

Jeg hadde også på følelsen at noe var på gang, men har såpass mange jern i ilden at jeg kjøpte ikke.

Men jeg solgte MEC på 16,20 sist gang! Det som er spennende med MEC er at den kan dobble seg på -en dag!

Link to comment
Share on other sites

Akke [4068]

25.11.04 10:21

 

Produksjonen for Q3 var på linje med mine estimater - resultatet under det jeg regnet men D3 har sikkert kostet mer i perioden enn anntatt.

 

Med markedspris på oljen ( ca 45 USD) vil 6500 f/d faktisk gi et resultat i Q4 i overkant av Q3 ;-)

¨

Om resultat er viktig i denne sammenhengen.

 

Men produksjonen var skuffende !  

Link to comment
Share on other sites

Jeg er noget irritert, hvorfor sender NOI ut Q rapporter konsekvent 2-3 minutter før handelen åpner...? Jalla, jalla, jalla...

 

Blir sittende med min beholdning intill videre, dersom det blir ett skikkelig skrell snitter jeg meg ned... :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Nå har AKVER vært handlet flittig på 155 et par dager og volumbalansen her bygger seg opp. Ser ikke vekk fra at den er på vei mot nye høyder,.. skulle tro at en større positiv kontrakt nå vi sende den inn i 160 området.

Link to comment
Share on other sites

Større volum i ordreboka nå enn tidligere i Tomra. En post på 60.000 aksjer som flyttes litt rundt. Hvis kjøperen er ivrig på å komme inn så værsågod.

 

Kjedelig sak med NOI. Surt for dere som sitter i den. 2,42 nå, du gikk ihvertfall ut i tide, Thomas.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har over 40% i JIN nå, men selger ikke ennå, jeg tror at BDI hopper kraftig i ettermiddag, for øyeblikket er dette en ren pengemaskin. NOI slenger jeg i skuffen, jeg handlet litt CRU

 

Jeg kom meg inn før første tilbakekjøp startet, hadde planer om å selge etter, men så slutter jo BDI aldri å stige. Som du sier, JIN = pengetrykkeri. Skal ruge på mine 40k aksjer en stund til tenkte jeg - likevel, dette er jo en traderaksje å det gjør jo den meget volatil, så jeg sover ikke så godt om natten med JIN i porteføljen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...