Jump to content

Traders Pit - Episode 175 - Torsdag 25.11.04


Pirelli

Recommended Posts

"You never bee poor if you take gains, why wait?"

 

Vel- GRO kan være en av grunnene.

Jeg har hatt GRO som hovedinvestering 12 måneder.

I denne perioden har avkastningen(urealisert) vært nermere 80%

medregnet utbytte på 11 kroner.

 

En ny langsiktig investering er BLO.

Jeg har stor tro på selskapets produkter, og den nye ledelsen som allerede har vist lovende resultater.

 

Ca. 20 % av aksjeportisen brukes på kortsiktige

klipp. Hittil å år har denne potten gitt 12%

avkastning.

 

Jeg innrømmer at mye skyldes flaks.

Bildet ville nok vært vesentlig annerledes hvis

børsen hadde utviklet seg på en annen måte.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 116
  • Created
  • Last Reply

Arbeiderne ved Aker Finnyards har lagt ned arbeidet frem til mandag, jeg håper ikke dette går utover leveringen av Color Fantasy. Dette skipet skal overleveres 05.12 etter planen.

 

Vel, for meg som håper på billigere inngang spiller det vel egentlig ikke noen rolle :twisted:

Link to comment
Share on other sites

Ser på og irriterer meg over den elendige kvaliteten , kjører 300K men har stadige brudd.

Mulig det er PC,n , hvordan er det med deg ?

Noen som sitter og ser på web-tv fra Bundestag?  

 

Er vel en svarteper som byttes i MEC i dag: Ta den svarteper og la den vandre, fra den ene til den andre... osv.

Link to comment
Share on other sites

Her er det eierskifte litt høyt oppe på aksjonærlista i AKVER - ESO har byttet en del større poster i dag på pen kurs.

 

Ellers er PA den største nettokjøperen, det har de også vært et par ganger tidligere de to siste ukene.

 

Tålmodighet lønner seg. :D

Link to comment
Share on other sites

Jeg sitter på en av landets feteste internettlinjer.

Bare så synd jeg er bak en av landets feteste brannmurer også... *sukk*

Både IRC og streaming er sperret i brannmuren. Dvs. chat, sanntidskurser og webTV er noe jeg bare kan drømme om... :evil:

Setter også pris på hyppige oppdateringer her!

 

Vet noen om en webbasert ircklient jeg kan prøve..?

:?

Link to comment
Share on other sites

De holder ennå på med Epl 15 , og en masse "krankenkasse" prat, avstemming for dette er 1400 ! Fortsetter det i samme tempo er jeg redd vi ikke får noen avgjørelse før etter børslutt idag !

Jeg sitter nok på en veldig rask linje. Mangler bare programvaren. Kan ikke installere... Dere får holde meg oppdatert, hehe!
Link to comment
Share on other sites

NOI

NOI går for 2,30 og under dette i sluttauksjonen i dag. Den kommer nok også til å falle videre nedover i dagene som kommer. Det kommer til å bli blodrødt i denne aksjen. God inngang, ikke billig blir nok ned mot 2,00 - 2,10.

 

Tomra

Kjøp og salg på 31,40. Den vil hverken opp eller ned. Er det noen som følger med på web-tv hva som skjer i Tyskland?

Link to comment
Share on other sites

I NOI er det mange av de "gamle" aksjonærene som kaster kortene. Forventet produksjonsmål på coral er redusert fra 18000 fat til 10000 fat i et "penne strøk". Mange mener problemene i forbindelse med brønn 3 burde vært formidlet i markedet lenge før kvartalsrapporten. I tilegg viser brønn 1 og 2 en fallende produksjon.

Oppsiden er høy oljepris og positiv cashflow. Jeg avventer markedets dom før jeg evt. går inn igjen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


  • Lage deg en bruker i dag for alle funksjoner. Helt gratis!

    Logg inn eller lag deg en bruker

×
×
  • Create New...